[Csaladtortenet 2] Wien Altstadt

Peppi peppi004 at gmail.com
2014. Május. 7., Sze, 21:45:22 CEST

Nagyon köszönöm a tippet! Több mint egy évvel ezelőtt jártam ezen a linken,
és akkor még nem volt fenn ennyi minden.
Most megtaláltam a szépapám születésének anyakönyvi bejegyzését, amiből
eddig csak az évet és a (fő)várost tudtam,
meg a szüleinek a házassági bejegyzését is.
Végre egyszer kérhetek majd kiolvasási segítséget :), de egyelőre még
bogarászom magam a régi szövegrészleteket.
Csontos Péter