[Csaladtortenet 2] totosy steven re konyv kereses: lendvai miklos 1905 (3. kotet)

Totosy de Zepetnek, Steven totosysteven at mac.com
2014. Május. 8., Cs, 23:50:25 CEST

udvozlettel! keresem az alabbi konyvet megvasarlas okabol, megpedig az eredeti 1905. kiadast es nem keresem lendvai elobbeni ket kotetet melyek megvannak nekem (tudom, hogy lendvai 1905-ben kiadott 3-ik kotetete elerheto online, de nekem az eredeti kellene):
Lendvai, Miklós. Temes vármegye nemes családjai. Temesvár: Csendes Jakab, 1905.; esetleg valakinek megvan az eredeti 1905. kiadas es ha megvalna tole… a konyv arahoz (melyet az elado hataroz meg) szivesen adok hozzaferest tobb mint szaz-kotetes genealogiai konyvgyujtemenyemhez (mind pdf-ben van): a konyveket dropbox-ombol lehet lehivni miutan az illetot meghivom a dropbox-hoz

elore is koszonettel,
totosy de zepetnek, steven
<http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/totosycv>
8 sunset road, winchester, massachusetts 01890
1-781-729-1680 <totosysteven at mac.com>