[Csaladtortenet 2] hasznos lehet a családfához

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Május. 10., Szo, 20:55:18 CEST

Kedves Tamás!

A genealógia mint segédtudomány, nem rendelkezik azokkal a
zsinórmértékekkel, amelyek a kérdéseidre megadnák a választ. Jószerivel
érzelmi kérdés, hogy melyik kutató hogyan használja vagy értelmezi ezeket a
fogalmakat.
A generációk egzakt (tudományos) megkülönböztetésére alkalmasabb a
Kekulé-számozási rendsze,r - bár annak is megvannak a korlátai (melyeket
más számozási rendszerek több-kevesebb sikerrel próbálnak orvosolni).
üdv:
gy.