[Csaladtortenet 2] Kérdés - elsősorban AKuFF tagokhoz

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Május. 11., V, 21:32:56 CEST

Kedves Krisztián!
Tudtommal nincs a két településről családkönyv. (Készülőfélben lehet, de
erről sem tudok.)
Máriakéméndről egyetlen helytörténeti művet ismerek, Cserkuti Adolf: A
máriakéméndi templom története.
Hird sem volt még célpontja helytörténészeknek (sajnos), erről a
településről csak a papírmalmok lépték túl a kutatói ingerküszöböt,
mindhármat Szita László jegyzi.
1. A hirdi papírmalom története
Dunántúli Napló, 1974. szeptember 26.
2.A hirdi papírmalom
Papíripar 1967. 2. sz.
3.Adatok a pécsi, hirdi, pécsváradi papírmalmok XVIII-XIX. századi
működéséről
Pécsi Műszaki Szemle, 1969. január-március XIV. évf.1. sz.
Pécs, 1969

Ha esetleg tudomásod lesz a két település készülő (vagy mégis meglévő)
családkönyvéről, kérlek jelezd nekem is, mert listázom azokat a magyar
településeket, amelyekről van valamilyen anyakönyvi adatbázis.

üdv:
gy