[Csaladtortenet 2] Ipolysági evangélikus anyakönyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2014. Május. 14., Sze, 14:08:47 CEST

Kedves Lista!
Az én információim szerint az ipolysági evangélikus gyülekezetről az első
írásos emlék 1837-ből származik. Ebben az időben 1903-ig Terény filiája
volt. Ekkor kaptak engedélyt a templom építésre, melyet 1906-ban szenteltek
fel.

http://felsopeteny.lutheran.hu/Kiadvanyok/Keresztut-Level/Keresztut-Level_10/Keresztut-Level_10_3.pdf

A mormonoknál 1837-től meg is található a ternyei (Horné Terany)
evangélikus anyakönyvben az ipolysági evangélikusok bejegyzései.
Így meg is találtam ott az 1866-ban tífuszban meghalt üknagyanyám halotti
bejegyzését.
https://familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.org%2Frecapi%2Fsord%2Fwaypoint%2FMPXT-GPL%3A107654101%2C109468701%2C117560701%3Fcc%3D1554443

Engem az érdekelne, hogy 1837 előtt hol anyakönyvezték az ipolysági
evangélikusokat.

A mormonoknál az ipolysági római katolikus anyakönyvek is fent vannak, de
abban nem találtam más vallásúak anyakönyvezését.

https://familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.org%2Frecapi%2Fsord%2Fwaypoint%2FMPXY-168%3A107654301%2C109468701%2C109468702%3Fcc%3D1554443

Üdv: Ili