[Csaladtortenet 2] Fülesd ref

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Május. 14., Sze, 17:09:27 CEST

Kedves Előd! Következtetésed logikus, csak nem valós. Cáfolat: Kereszteltek,
házasultak, halottak 1827-1854 -  FHL INTL Film [ 1729943 Item 3 ]
Kereszteltek, házasultak, halottak 1855-1882 -  FHL INTL Film [ 1729944 ]
Kereszteltek, házasultak, halottak 1882-1895 -  FHL INTL Film [ 1729945 Item
1 ] Tornya község rkat anyaga, másodpéldányból fényképezve. Ugyan innen a
görög keleti egyház anyaga is fenn van. Miután az eredetit az Aradon lévő
Levéltárban láttam,  a kezdet az 1760-as év  eleje.
Egyébként a fényképezések Magyarországon történtek, különböző Levéltárak
alkalmazottainak közreműködésével.

Üdv.: Pista