[Csaladtortenet 2] I.világháborús centenárium

Huber Csabáné hcsabane at t-online.hu
2014. Május. 15., Cs, 10:55:45 CEST

Kedves György!

Én is örülök felvetésednek, s annak, ha minél többen csatlakoznának a
felhívásodhoz.

A munka, ha nem is ilyen célzattal, de megkezdődött.

Erről a téma felelőse Zékány ILi tudna többet mondani.

Röviden, amit én tennék hozzá.

Érdemes megnézni a honlapon, hogy mik vannak már meg ( I-II.vh-s, 1948-49,
1956, holokauszt,egyéb), valamint Dr. Varga József honlapján rengeteg I.vh-s
emlékmű van, s a fotósok közül jó párnak a hozzájárulását megkaptuk, hogy
fotóit feldolgozás céljából feldolgozzuk, s a fotóikat a honlapunkra
feltegyük.

Jó lenne, ha mindenki a lakóhelyéhez közeli emlékműveket úgy fotózná le,
hogy annak minden oldala jól olvasható legyen, valamint az emlékmű helyét is
feljegyezné.

Én Fonyód környékét jártam végig, ez 4 napot vett igénybe, de célom Somogy
megye teljes lefotózása, fotóztatása régi osztálytársakkal, ismerősökkel,
rokonokkal, akinek írásos engedélyét csatolva, felkerülhet a honlapunkra.
Fantasztikus helyekre vetődhet így el az ember, s olyan helyeket, embereket,
helytörténészeket ismerhet meg, amit érdemes látni, megörökíteni.

Jó fotózást, üdv: Marcsi