[Csaladtortenet 2] I.világháborús centenárium

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2014. Május. 15., Cs, 11:31:13 CEST

Kedves Listatagok!

A dokumentumfilm-sorozat a német Das Erste tv-n nézhető a megadott időpontokban:
http://www.14-tagebuecher.de/page/de/media/
ill. a youtube-n:
http://www.youtube.com/watch?v=NyXWtFDhe9E
http://www.youtube.com/watch?v=I0lhHNuUhwg
http://www.youtube.com/watch?v=92-IcQI9dO0
….
interaktív időgép (ki lettem volna az I.Vh.-ban):
http://was-waere-wenn.14-tagebuecher.de/index?locale=de

Üdv.
Zsuzsa