[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2014. Május. 15., Cs, 12:18:00 CEST

Kedves Kutatók!

Déd- és üknagymamám halálozási időpontját nem találom, már két éve keresem.

Dédnagymamám: Czakó Rozália Fülep Jánosné.
Sz.: Tiszapüspöki, 1964.03.06.
Apja: Czakó István, an.: Benedek Erzsébet.
A gyerekek mind Törökszentmiklóson születtek. A Dédi 1905.02.20-án még tanúként jelen volt fiuk házasságánál, tehát ekkor még élt.
Már végignézem az FS-en Tsztmiklós, Tiszapüspöki, Szolnok (ha esetleg a kórházban halhatott meg) halotti ak-eit 1916-ig, de nem találtam.
UB bejegyzések nem voltak a születéséi/házassági ak-ekben.
Merre menjek tovább, tudnátok tanácsot adni?

Üknagymamámnál is hasonló a helyzet:
Nagy Rozália Fülep Jánosné
Sz.: 1833.11.29. Deménd (Demjén)
Apja: Nagy János, an.: Lakó Erzsébet.
A gyerekek egy része Deménden született, majd Tiszalók (Tiszaszalók v. Tiszalök, még nem tudom), Fegyverneken kettő, az utolsó gyerek pedig 1873-ban, Törökszentmiklóson.
Itt is laktak, Tsztmiklóson. A férje, Fülep János is itt halt meg.
Végignéztem az FS-en Tsztmiklós, Deménd (Demjén), Kerecsend, Szolnok halotti akv-eit, de az eredmény elmaradt.
Nála sem találtam sem a házassági, sem a születési ak-nél halálozásra utaló bejegyzést.
Merre tovább?

Voltam a törökszentmiklósi kat. Plébánián, de nem találtam semmit.
Voltam a szolnoki Levéltárban, az egri Levéltárban ...
Tudományom megállt ...

Sokan több tíz éve kutattok, ezért fordulok Hozzátok, hiszen már nagy tapasztalattal rendelkeztek.
Köszönöm szépen előre is, minden tanácsot megfogadok, ígérem.
Üdv. Magdi.