[Csaladtortenet 2] OFF: szabad a vásár

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Május. 15., Cs, 20:57:56 CEST

T. Listalakók!

Sokan bizonyára emlékeznek rá, hogy évekkel ezelőtt jeleztem, nem nagyon
fogadok facebook-barátság felkérést, mivel azt egy szűkebb, leginkább
családi és baráti kör számára 'tartom fenn'. A listatagoknak az iwiw-et
ajánlottam, mivel rengetegen tagok és ismerősök voltak ezen a platformon.

Mivel az iwiw 06.30-án bezárt, ezért ha nehéz szívvel is, de felszabadítom
a face-t
(gondolkodtam, egy másik, 'szakmai' profilon, de a fene akar két account-ot
figyelni egyszerre, egy is elég); így aki akar, jelölhet. Ha nem jelölném
vissza egy héten belül, egy pár sorral jelezze, honnan kéne ismernem...

Üdv
Krisztián