[Csaladtortenet 2] Tremmel Imrének

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2014. Május. 16., P, 02:20:35 CEST

         Kedves Imi!
    Szerintem az első Pál ( 1838.) elírás lehet. Ha feltételezzük, hogy megérte a felnőtt kort és ő  volt, aki 1906-ban halt meg, akkor a házaspárnak nem születhetett 1844-ben újra Pál nevű gyermeke.  Valószínűleg Péter a helyes keresztnév.  Hacsak nem váltottak közben lakhelyet a szülők. Értem ezalatt  azt, hogy az első Pál mégis Pál, más településen elhunyt és ott született nem sokkal utána Péter nevű  öccse. Azután a szülők visszaköltöztek az eredeti településre. De ez elég valószínűtlenül hangzik.
                                                                                                          Üdv.:                                                                                                                      Péter