[Csaladtortenet 2] Pál = Péter?

Kurucsai Pál kurucsai at gmail.com
2014. Május. 16., P, 08:05:12 CEST

Kedves Imi!

Én is találkoztam már hasonló esettel. A pontos dátumokra már nem
emlékszem...
1870 táján Felix szerepel a kereszteltek anyakönyvében, majd e Felix az
1890-es években megházasodott és magyar Bódog név került a házassági
bejegyzésbe. Ez eddig stimmel. A meghökkentő adatot a halotti anyakönyv
rejti, ugyanis Vendel néven hunyt el, akit eddig Bódog néven
anyakönyveztek. Ezen a szálon elindulva sikerült fellelni a családnál a
kérdéses személy katonakönyvének fényképét, melyet saját kezűleg, mint
Vendel írt alá. Megnéztem, a két keresztnév nem esik egy napra...

Üdv,
Pali