[Csaladtortenet 2] !! digitalizáljuk a világ temetőit!

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Május. 20., K, 20:54:18 CEST

Kedves Zsanett!
Bármilyen meglepő, a síremlékek tekintetében nincs semmiféle
korlátozás.Nyugodtan fotózz bármit, azt közre is lehet adni, de azért a még
élők tekintetében én óvatos lennék. (Olyanra gondolok, hogy a pár egyik
tagja még él, de a neve és a születési évszáma már ott van a síremléken.)
Én ennek egy tudós jogásztól már utána kérdeztem, és az volt a válasz, hogy
a síremlék az tulajdonképpen egy közterületen állított emlékmű,amelynek
állításával az állítója vállalja, hogy az azon lévő adatokat bárki
birtokolhatja, lefotózhatja.
NJ

2014. május 20. 15:43 "H.Zsanett - családfa" írta, <