[Csaladtortenet 2] Tállya

"H.Zsanett - családfa" hzsanett.csaladfa at gmail.com
2014. Május. 22., Cs, 02:46:06 CEST

Kedves Husi
ott Tállya Zemplén-nél keresendő.  Ha nem található adott helység, a
következő módon tudtam én megtalálni:
felül "search" gomb, a következő oldalon Country-hoz "Hungary". Elküldve
a keresést a jobb oldalon van egy "Search with a life event:", ott
rákattintatni az "Any"-ra, majd a lenyíló résznél az "Any Place" alá
beírni a keresett település nevét.

Remélem tudtam segíteni.

H. Zsanett