[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11046] Hunyadytól / I. v. h. veszteséglista

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Május. 28., Sze, 11:56:57 CEST

Köszönöm!
Bocsánat a duplázásért, de valami miatt az első küldéskor ez jelent meg
nekem:
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által felkeresni kívánt csoport (macse)
valószínűleg nem létezik, vagy nincs engedélye, hogy üzeneteket küldjön a
csoportnak. Az üzenetküldés meghiúsulásának a következő okai lehetnek:

 * Elképzelhető, hogy hibásan írta be vagy formázta a csoport nevét.
 * Előfordulhat, hogy a csoport tulajdonosa eltávolította a csoportot.
 * Lehetséges, hogy a közzétételi engedély beszerzéséhez fel kell
iratkoznia a csoportra.
 * Előfordulhat, hogy ez a csoport nem nyitott a közzétételre.

NJ