[Csaladtortenet 2] Taxonyi család

molnár andrea andreacska87 at freemail.hu
2014. Május. 28., Sze, 20:54:02 CEST

Kedves Listatagok! Akinek van bármilyen információja a fent említett családdal, kérném szíves segítségét.Nekem sajnos csak annyi adatom van, hogy őseim, Hajós Gergely és Taxonyi Erzsébet 1764-ben házasodtak Kiskunhalason. Erzsébet apja, Taxonyi István Győrből származott és az 1760-as, majd kis szünet után a "70-es években választották Halason főbíróvá.A FS-sel nem mentem semmire, a Magyarország családai c. könyvben lévő adatokat meg nem tudom Istvánhoz kötni és Taxonyi Jánost sem, az én őseim reformátusok voltak. Előre is köszönöm! Üdvözlettel: Andrea