[Csaladtortenet 2] Janvovich-Bésán címer

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2014. Május. 29., Cs, 17:49:25 CEST

Szervusz,
" J.  József öreglaki nagybirtokos 1887. decz. engedélyt nyert neve mellé a Bésán név s a család dunaszekcsői előnevének, valamint eddigi czímerébe a Bésán-család czímerének felvételére, ez utóbbira mindazonáltal a bárói jelvények mellőzésével. - Vö. MNA. 66.; a Besán-családra nézve MNCs. II/172-3." [Kempelen]
Eszerint összevont címer.
Üdv,
Gazsi