[Csaladtortenet 2] rozsnyóbányai és budaméri UjházyRe: rozsnyóbányai és budaméri Ujházy

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2014. Május. 24., Szo, 08:48:27 CEST

Urak!

Újházy-ak általunk ismert portréi

http://www.npg.hu/index.php/component/search/?searchword0=&searchword1=&searchword2=&searchword3=ujhaz&searchword4=&searchword5=&searchword6=&searchword7=&searchword8=&searchword9=&searchword10=&searchword11=&searchword12=&searchword13=&searchword14=&searchword15=&searchword16=&searchword17=&searchword18=&searchword19=&searchword20=&searchword21=&ordering=alpha&searchphrase=all

Reicher Péter