[Csaladtortenet 2] Fwd: Házassági anyakönyvvel kapcsolatos segítség

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Nov. 1., Szo, 15:12:04 CET

A lista lemaradt az elobb, sorry...

---------- Továbbított üzenet ----------
Feladó: *Krisztián Skoumal* <skoumi.gen at gmail.com>
Dátum: 2014. november 1., szombat
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Házassági anyakönyvvel kapcsolatos segítség
Címzett: Domján Péter <domjanpeter at citromail.hu>

Az, hogy kesobb elerheto lesz-e, erosen fugg a szabalyozasok valtozasatol.
Ha valtozik a minket sujto jogszabaly (es elonyere) akkor valoszinuleg
elerhetok lesznek ezek is megint.

Tenyleg, valaki tett valamifele lepest megfelelo szintu forumokon vagy
kapcsolatainal a jogszabaly valtoztatasa erdekeben?
Mert errol nyar ota nagy csend van...

Udvozlettel:
Krisztian

Sent from mobile phone