[Csaladtortenet 2] kicsi a világ és mire jó az indexelés

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Nov. 2., V, 10:17:59 CET

Az utolsó excel javításakor egy anyakönyvi oldalon egy jelzett adatot
ellenőríztem, amikor felfigyeltem ugyanazon oldalon a porosz származású
vejem egy feltételezhetően rokon nőjének házassági bejegyzésére. Vallás,
születési hely és a bárói rang is bizonyította elsődlegesen a
rokonságot. Hát ilyen kicsi a világ, és erre jó az indexelés. Kocs
Janinak is megtaláltam Budapesten házasodott nagynénjét. Üdv.Laci