[Csaladtortenet 2] SOS

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Nov. 2., V, 15:27:23 CET

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a listára és magánban küldött
segítségét.

Sajnos az anyakönyv másolója az "a" és "o" betűk kapcsolását más betűkhöz
nagyon lazán kezelte, ami az általam nem ismert név helyes indexelését
nehezítette.
Mamont családnevet találtam a RADIX adatbázisában, a Google-ban Maman nevet
többet.Így az utóbbit indexeltem. Az anya nevét magyaros formában
rögzítettem.
További kellemes vasárnapot kívánok . Akinek a temetői látogatás még hátra
van ahhoz is.

Nálunk a mai nap érdekessége, hogy a lányom pont halottak napján született.
Így az eltávozott szeretteinkre való emlékezés, és az ő születésének
ünneplése mindig egybeesik.

Van azonban egy idézetem, amihez e téren is tartom magam. Bár nem
családfakutatás, megosztom Veletek, hátha másnak is hasznos lehet:

" A gyász őszintesége, a szeretet mélysége nem attól függ, hányszor megyünk
ki a temetőbe. Csak az élők számítanak- igen, éppen a túlélés kegyetlen
törvénye diktálja ezt. Mert ha a gyász nem múlik el, az ember képtelen
gondoskodni az élőkről, márpedig ez az elsőrendű kötelessége. Addig
megtenni mindent, amíg még lehet. Halottak napján vigyünk egy gyönyörű
csokrot annak is, akit szeretünk, amíg élvezni tudja azt. "

Elnézést  az off sorokért.

Üdv.

A Éva