[Csaladtortenet 2] latin foglalkozás

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2014. Nov. 10., H, 06:52:51 CET

Finaly szerint  *cauponis* a caupo hímnemű alak birt. esete.
Jelerntése: csapláros, kocsmáros, kufár, szatócs,  - bizony, mind a négy!:))

Elemérrel értek egyet, mivel sem nemben, sem ragozásban nem passzol a
menyasszonnyal:)) , hogy csak az apja foglalkozására történő utalás lehet.

Űdv:
Melinda

*Üdvözlettel:*
*Fábiánné F. Melinda*