[Csaladtortenet 2] MACSE Előadás

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2014. Nov. 15., Szo, 09:41:47 CET

Kedves Laci és Levelezőtársak!
Négy napig nem volt számítógépem egy külső vírus miatt.
Szerencsére, ma visszakaptam a gépemet, s nem vagyok akadályoztatva a
diáim bemutetásában, valamint a tervezett előadás megtartásában.
Néztem a jelenkzők névlistáját. Nem mondhatnám, hogy túlzott érdeklődés
van. Talán a cím nem ferjezi ki teljesen azt, amiről szó lesz. Azoknak,
akik kíváncsiak az ősök azonosítási módszereire vagyis a gyakorlati
családfakutatásra a 450 éve hiányosan vezetett anyakönyvek alapján,
ajánlom jöjjenek el. Nem fogják megbánni.
Tisztelettel,
     Bagdi Márton

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.