[Csaladtortenet 2] Mormon adatok kezelése excel segítségével

Leiter Éva vadoceva at gmail.hu
2014. Nov. 16., V, 18:28:09 CET

Kedves Erzsébet!

Kipróbáltam,  Office 2007 alatt remekül
működik.
Hálás köszönet.

üdv.: Leiter Éva

On Fri, 14 Nov 2014
16:55:35 +0100, Erzsebet Balogh wrote:

> Tisztelt Listatársak !

Önkéntes tesztelőket keresek !
> Mivel nagyon sokan érdeklődtek a
névszétválasztó excel és a mormon mezőket szétszedő makró iránt, az
lenne a cél, hogy egy stabil, használható változat készüljön, amit
kirakhatunk a macse honlapra.
> Ehhez készítettem 2 db részletes
felhasználói útmutatót, amit mellékelten küldök. Ebben képernyő
kivágásokkal igyekeztem elmagyarázni a használatot.
> Mivel az ember a
saját hibáit nem látja, meg a saját munkáját persze érti, nem tudom,
érthető-e a leírásom.
> Hálás lennék, ha valakik jelentkeznének
bírálónak/tesztelőnek !
> Üdv.
> Gaálné Balogh Erzsébet
> 2014-11-11
14:09 GMT+01:00 Erzsebet Balogh :

Közösen elküldöm most mindenkinek* a két file-t.
aki jelezte, hogy nincs csatolmánya a levélnek.)
levelemben leírt megkötéseket figyelembe venni.
excelem, sajnos azokra nem tudok tesztelni.
visszajelzést, hogy mennyi és milyen problámák voltak a táblázatokkal,
igyekszem segíteni  - azért vettem egy felsorolásba mindenkit, hogy ha
válaszol valaki, esetleg hasznosítsuk a tapasztalatokat.
nagyok a problémák, akkor majd meglátom, tudok-e valamit segíteni.

GBE

Links:
------
[1]