[Csaladtortenet 2] Zirc

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2014. Nov. 18., K, 15:58:20 CET

Kedves Listatársak,segítsetek egyik ősöm, Szabó Mária felkutatásában. A családi iratok szerint 1802. május 17.-én született Zircen (igaz, más helyen a születési helyként Döbrés van feltüntetve), de a mormon anyakönyvben nem találom. Szerettem volna több adatot megtudni róla. Lehet, hogy a családi feljegyzés téves? Mit gondoltok?Köszönettel, Éva Még egy kérdés, ismeri valaki a Mocavo családtörténeti gyűjteményt? Hetente kapok felhívást tőlük, de fogalmam sincs kik ők, valaki közületek biztosan ismeri őket.Éva