[Csaladtortenet 2] Katonák

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2014. Nov. 19., Sze, 23:04:54 CET

Kedves katonailag képzettebb Listatagok,

két katonai kérdésem van, amiben segítséget kérek:

ugyanarról a gyalogezredről van-e szó (előtte a dátum). Ha igen, honnan tudhatom meg, hol, merre állomásozott és járt a háborúk során ez az ezred (ez ha jól tudom, a cs. és kir. győri 19. gyalogezred volt, de a neten 95%-ban a pécsi 19-esekről van szó, lényegi adatot a győriről még nem találtam):

1876 - 19Rudolf koronaörökös nevét viselő cs.kir magyar
gyalogezredbeli hosszú szabadságra elbocsátott közvitéz

1916 - cs.kir. 19ik gyalogezredben tényleges szolgálatot
teljesítő tizedes / tartalékos közlegény (2. zászlóalj 6. és 8. század ill.
5.zászlóajl 18.század)

1874 - 76ik B.John gyalogezred - erről semmit nem találtam eddig

üdv
JUDIT