[Csaladtortenet 2] Nevek

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Nov. 20., Cs, 07:11:50 CET

Kedves János!
A sztori szinte szóról-szóra megegyezik anyósoméval. Ő ma is kitűnő
egészségnek örvend, tehát a történet mai. Már évek óta a veje voltam,
amikor megtudtam, hogy nem Mária, mert amúgy Máiraként éli a mindennapjait.
A családfakutatások megkezdésével járó adatfelvételkor derült ki számomra,
hogy valójában Margitként anyakönyvezték. Amikor az okra rákérdeztem, csak
egy vállrándítás volt a válasz, s ma sem tudom miért jobb neki a Mária,
mint a Margit.
Viszont azóta mindig Margit napon köszöntöm meg...
gy.