[Csaladtortenet 2] Herpay Gábor Debrecen és Hajdú megye

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Nov. 23., V, 22:33:42 CET

Kedves Előd,

én a www.bookline.hu vettem meg mind a két kötetet két évvel ezelőtt. Még
most is kapható:

http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Herpay_Gabor_Nemes_csalado
k_Debreczenben&id=105911&type=22,
http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Herpay_Gabor_Nemes_csalado
k_Hajduvarmegyeben&id=105912&type=22.

Üdv,
Csaba
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Szabó Előd [mailto:szaeltan at gmail.com]
Gesendet: Sonntag, 23. November 2014 16:57
An: Csaladtortenet at levlista.theka.hu
Betreff: [Csaladtortenet 2] Herpay Gábor Debrecen és Hajdú megye

Kedves Listatársak!

Meg szerettem volna rendelni a Históriaantik kiadótól két könyvet:
(Herpay Gábor: Nemes családok Debrecenben és Nemes családok Hajdú
vármegyében De nem történik semmi, emailra nem válaszonlak, a telefont sem
vették fel.

Próbáltam másik kereskedőnél, előjegyeztem, de félek, ők is onnan akarnák
beszerezni, mivel a Históiaantik adta ki a reprintet.
Valakinek van ötlete, honnan szerezhetném meg őket karácsonyra magamnak? :)

üdv: Szabó Előd