[Csaladtortenet 2] elvi kérdés

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2014. Nov. 25., K, 11:35:19 CET

T. Fórumozók,

igaz nem gyakran, de előfordulhat, hogy egy családon belül  valaki elveszi
feleségül a saját testvérének a gyerekét. Érdekelne, hogy ezt a sajátos
helyzetet a családfa-építő programok hogyan tudják kezelni. A MyHeritage
például - ahogy én látom - sehogyan. Legfeljebb úgy, ha az adott, kettős
kötésű személyek - ebben az esetben tehát a testvér és a lánya  - duplán
szerepelnek a családfán. Kíváncsi vagyok, más került-e szembe hasonló
problémával, és ha igen, miképpen hidalta át.

üdv. Hirschler András