[Csaladtortenet 2] válasz Domján Péternek

A János asztalos.janos at vipmail.hu
2014. Nov. 25., K, 19:37:38 CET

 Kedves Péter!
Az általam kutatott települések Kunágota, Almáskamarás, Nagykamarás, Medgyesbodzás, Csanádapáca, Mezőkovácsháza, Dombegyháza, Battonya, Kevermes. Az őseim nagyon vándorló kedvükben voltak és még nincs vége mert  vannak szálak Romániában Gátalja, Detta településen is ezek még feltárásra várnak. Mezőkovácsházán meg nem kezdtem el nagyon a kutatást, de ott a Jakab, Faragó nevűek vannak eddig, de előfordulhat Kunszabó és Asztalos nevű is. Kevermesen a Varga és Asztalos nevűek elsősorban de még más nevek is előtérbe kerülhet. Ha valamiben tudok segíteni szívesen megteszem, de ha tudsz te is segíten azt én is megköszönöm.
Üdv: János