[Csaladtortenet 2] Arcanum CD

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2014. Nov. 28., P, 15:23:49 CET

Kedves Albert!

Tudok erről a kompatibilitási problémáról, ez volt az első, amit megtettem. Sajnos ez nem megoldás, pedig megpróbáltam egy XP-s gépen használni, és ott ment.

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel