[Csaladtortenet 2] 2015-ös kirándulás

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2014. Okt. 1., Sze, 09:07:59 CEST

Kedves Kutatók!

Jövőre is elindulunk kirándulni, és személyesen én is szeretnék elmenni
Veletek, nem úgy, mint az idén.
Legelőször egy nagyon fontos kéréssel fordulok azon nagyon kevesekhez,
akiknek a részvétele ezeken az utakon nem mindig pártolta  a békés
csapatszellemet, inkább az ellenkezőjét sugallta, hogy ne jelentkezzenek.
még az utolsó pillanatban sem.
Mivel mindkét országot, amelyek a jövő évi tervben szerepelnek szeretem és
ismerem is, nem szeretnék az utolsó pillanatban itthon maradni. Sőt
Szlovéniában vállalom az idegenvezetést is.

Mivel ez még csak a vázlat, a kb. km 2000 körül lesz, az elhelyezés pedig
2-3 ágyas, nem "luxus" szobákban.  Ennek megfelelően a jelentkezők
létszámától függően a részvételi díj kb. 6 napra, /5 éjszakára/ még a
szezon előtt, tehát május 26-ig 70e Ft/fő körül lenne FP-val.
Az útvonal: Bp.-Zalaegerszeg-Maribor-Ljubljana-Piran-Trieszt-Velence
Klagenfurt-Szhely-Bp.Ezen belül lehet majd programokat, helyeket,
látnivalókat beiktatni.

Tehát vázlatosan ez a terv, akik nagy valószínűséggel már most el tudják
dönteni, hogy jelentkeznek-e, magánban szívesen válaszolok, javaslatokat,
stb. szívesen fogadok, hogy minél szebb és jobb legyen a tervezett 5-6 nap
"Idegen országban":))

Üdv:

Melinda
*Üdvözlettel:*