[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11776] Új sablonok az anyakönyvek feldolgozásához

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Okt. 4., Szo, 21:57:58 CEST

Kedves András (s mindenki más)

az egyszerűség kedvéért. Egy komplett dátumot beírni mindig macera, még ha
az illető géppuskakezű is a numerikus billentyűzeten. (van rövid formátum
(pl 28-4-16), de csak bizonyos intervallumban működik s alakul át hosszú
formátummá (pl. 1928.04.16-tá).
Ha szét van szedve, egy egyszerű = függvénnyel lehet másoltatni az évet,
hónapot és napot a saját celláikban, s mikor váltás van, automatikusan
váltja az alatta levő cellákban is - spóroltál egy rakás beírást, s ezzel
időt...

Üdv
Krisztián