[Csaladtortenet 2] Új sablonok az anyakönyvek feldolgozásához

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Okt. 5., V, 10:48:06 CEST

Kedves Listatársak,

az új sablonokkal kapcsolatos üzeneteket, amit nekem küldtetek, Bocsor Laci az alábbi üzenetében megválaszolta. Még csak a következőket szeretném hozzátenni, hogy mindenki tisztán lássa a dolgokat:

-) Egyelőre döntés még nem születet. Mindegy, hogy ki milyen módszerrel tölti ki a dátumokat (a most még érvénybe levő módszer szerint, vagy úgy, mint Magyari Klári három oszlopban, majd átalakítja a mostani egyoszlopos változatra) FONTOS, hogy ameddig döntés nem születik, Bocsor Lacinak a még most érvényes sablonok szerint küldjétek az Exceleket, hogy elkerüljük a legutolsó feltöltés után észlelt hibás megjelenítést.
-) A használt sablonokról mindig a projektvezető dönt, ez esetben Bocsor Laci. Alábbi levelében Laci egy véleménykutatást javasolt, kérlek, támogassátok ebben, mert így megkönnyítitek a döntést.
-) Ha tényleg áttérünk az új dátumformátumra, akkor jó lenne a határidőt szintén közmegegyezés alapján elhatározni.

További sikeres indexelést kívánok minden indexelőnek!

Üdv,
Csaba