[Csaladtortenet 2] kocsifényező

Demeczky János janos at demeczky.hu
2014. Okt. 5., V, 18:08:39 CEST

2014.10.05. 17:34 keltezéssel, József Németh írta:
> Jenő, köszönjük a részletes magyarázatot. Igen, így volt.
> Nekem a kedvencem a régi, mára kihalt foglalkozások közül továbbra is a
> képeslap színező :-)
> NJ

Igen, egy regényben vagy visszaemlékezésben olvastam, hogy a század
elején voltak, akik ebből éltek. Darabra, tehát teljesítményre fizették
őket, úgy emlékszem nem túl sokat kaptak érte, ezért szakmányban
színeztek. Bizony, elég sok képeslap szürreálisra vagy bizarra
sikeredett, bár szerintem ennek is megvan a maga bája...

Üdv:
Demeczky János