[Csaladtortenet 2] Új sablonok

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2014. Okt. 5., V, 19:41:42 CEST

Összehasonlítottam a régi és új módszerrel történő dátumozást. Csak a dátumokat írtam be, a régi módszernél – mint eddig is -a másolási funkciót is alkalmaztam. Kb.60% az időmegtakarítás  az új módszer javára. Kérdés, hogyan lesz megoldva hogy a hónap rovatba  12-nél nagyobb, a nap rovatban 31-nél nagyobb szám ne kerüljön. Egyfajta megoldás lenne ha csak kétfelé választanánk az adatmezőt, az évet számként, a hónapot és napot pedig MM-DD  formátumban rögzitenénk. Még így is lehetne kb.25-30 %  időmegtakarítás, és megoldott lenne az adatellenőrzés is.
Teréz