[Csaladtortenet 2] Év kutatóhelye 2014

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Okt. 7., K, 22:36:15 CEST

Kedves Melinda! Kaposvárral kapcsolatban nekem pozitív tapasztalataim voltak. Kb. egy éve jártam többször is náluk és ismertem azt a kedves levéltáros hölgyet is, aki sajnos meghalt. Ő valóban nagyon kedves és segítőkész volt, de ezt a munkatársairól is elmondhatom. Biztos nekik sem könnyű most és lehet, hogy a te eseted csak egyedi. Idén kb. 14-15 levéltárban jártam eddig és a Citrom díjra nekem a kolozsvári levéltár lenne a jelöltem.  Üdv,       Robi