[Csaladtortenet 2] heraldika az egyik mániám

"Hegedüs Gyula (családtörténet)" csaladtortenet at hegedusgyula.hu
2014. Okt. 9., Cs, 20:21:58 CEST

Kedves Tamás!

A kolozsvári Farkas utcai templomban körbe a falakon, illetve a
stallumokban lógnak a halotti címerek. A legtöbbnél egy-egy rövid leírás
is olvasható az elhunytról.
Én három évvel ezelőtt voltam ott, és le is fotóztam néhány címert. Nem
tudom, mennyi lehet összesen, talán 50-60 darab. Annak idején találtam egy
honlapot róla az interneten, ahol fent volt az összes halotti címer
fényképe, de most nem találom sehol.
Tavasszal voltam Kolozsváron, akkor éppen felújították a templomot, nem is
lehetett bemenni.

Üdv
Gyula