[Csaladtortenet 2] kivonat vallással

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2014. Okt. 10., P, 10:57:25 CEST

T. Levtársak!

Soikaktól kaptam választ, tanácsot, mindenkinek hálás köszönetem.

Kérdésemet- a fórummal párhuzamosan – az illetékes kerületi polgármesteri hivatalnak is elküldtem, bár – őszintén szólva – nem reménykedtem abban, hogy a 30 napos válaszolási határidő letelte előtt választ kapok. Ehhez képest két nap elteltével válaszoltak, ami valószínűleg nem csupán a közelgő önkormányzati választások járulékos haszna.

Közzéteszem a „hivatalos” választ, mert – feltételezem – mások is találkozhatnak a problémával:

„Tisztelt Hirschler András!

Hatósági bizonyítványon lehet olyan adatokat igazolni, amelyet az anyakönyvi bejegyzés tartalmaz, és az anyakönyvi kivonatnak nem adattartalma. Az érintett személy kérelmezheti az okiratot, de ha már nincs életben, akkor a leszármazottja. Az eljárás illetéke 3000 Ft, illetékbélyeg formájában.

Személyesen és postai úton is lehet hatósági bizonyítványt kérni.

Tisztelettel: Bíró Katalin anyakönyvvezető”

üdv. H. András