[Csaladtortenet 2] heraldika az egyik mániám

Polgár Ákos szaki888 at postafiok.hu
2014. Okt. 12., V, 17:00:37 CEST

Kedves Tamás !
Tudtam róla, mert Kelemen Lajos kolozsvári levéltáros, történész írta
öccsének, nagyapámnak, Kelemen Miklósnak 1949. XII. 1-i levelében: "Ő
(Sebestyén József) itt (Erdélyben) valószínűleg  az utolsó heraldikus
festőművész. Ő tervezte volt tán 1916-ban a magyar, s 1920 ,vagy 21-ben a
román  államcímert is."
Üdv.: Á.