[Csaladtortenet 2] Levéltári kérdés

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2014. Okt. 12., V, 20:59:33 CEST

Kedves János!
Véleményem szerint mind a két megyénél. Mostanában kerestem egy Szabolcs
vármegyében élő nemes család nemességének kihirdetését. Meg is találtam,
hogy 1773.05.05-én hirdették ki. Leírták, hogy a Nógrád vármegye
1773.01.16-i gyűlésén adták ki a hiteles iratot. Sajnos melléklete nem
volt. Valószínűleg a család megtartotta, mint dokumentumot. Így Nógrádban
kell folytatni, de legalább tudni, hogy melyik gyűlést kell keresni.
Üdv: ili