[Csaladtortenet 2] Visszavonom a javaslatomat

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2014. Okt. 16., Cs, 13:55:11 CEST

Kedves Listatársak!

Időnként igazságtalanok vagyunk, vagyok, a türelmetlenség és a rohanások miatt.
A kaposvári levéltárat kritizáltam pár héttel ezelőtt, ezt  most visszavonom,
soha nem tudjuk, mi áll a háttérben, találgatunk, aztán meglepődünk,
amikor bekövetkezik a taragédia, és kiderülnek a valós okok.
Ma, amíg az egyik remek mikrofilmolvasójukon nézegettem a lepostázott
filmet, a gazdaságis hölgytől megtudtam, hogy ma délelőtt súlyos
betegség után  elhunyt Bősze igazgató úr.
Ennyit az én elhamarkodott dolgaimról, amiért mindenkitől mégesgyszer
elnézést kérek.

Üdv:
Melinda
--