[Csaladtortenet 2] kutyabor.hu/

Robee robee22 at freemail.hu
2014. Okt. 16., Cs, 22:21:06 CEST

Kedves Listatársak! Én óvatosságra intenélek Benneteket. A honlap alján az olvasható, hogy a website kizárólagos tulajdonosa J.P.A.A kutyabor.com domaint egy Juhász-Piskolti Andrea nevű személy regisztrálta. A .hu-t nem tudtam lenyomozni.Ugyanez a debreceni személy volt a 2012-ben kényszer-végelszámolással megszűnt "Teréz Anya Emlékére Egyesület" titkára is.Facebookon jelenleg Andrea Grof álnéven van fent. 2010-ben még a Juhász-Piskolti Andrea nevet használta.  Üdv,       Robi