[Csaladtortenet 2] kutyabor.hu/

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Okt. 17., P, 18:20:02 CEST

a legjellemzőbb, hogy a Magunkról (vagy Bemutatkozás vagy valami hasonló,
nem tudom most megnézni, mert technikai szünetre hivatkozva nem működik az
oldal) ikonra kattintva pont a lényeget nem tudod meg: hogy kitől
(személytől-szervezettől) kell óvakodni!
S aki nem meri a vállalkozása, munkája mellé a nevét (elérhetőségét)
vállalni, azt kerülni kell, mint a pestisest. (Hátha engem is feljelent...)

Egy teljesen más témában, az előző soraimtól abszolút függetlenül szeretném
megosztani Veletek egy gondolatomat. (Ráérek éppen, mert a honi gépem
összeomlott, és minden adatom azon van, igy érdemi munkát sem az
egyesületnek sem magamnak nem tudok végezni, sem a gépnél sem a kertben -
mert "esik is kint"...), szóval véleményem szerint (általában) dögöljön meg
minden élősködő haszonleső csaló disznó.
[Kérem az Admin-t, hogy ezért a kilengésért három napig ne engedjen a
lev.lisán hozzászólni!]
gy.