[Csaladtortenet 2] két kérdés

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2014. Okt. 20., H, 09:59:11 CEST

Kedves kutatótársak!
1./Egyenesági felmenőm katonai múltját kellene  kiderítenem. A szálak Iglauból indulnak, a szolgálati helyek a monarchia területén bárhol lehettek 1800-1806 között. Úgy gondolom, talán a  Bécsi Hadtörténeti Levéltárnál próbálkozhatnék. Van tapasztalatok, hogyan kezdjek hozzák?
2./ A kutatási szálak egy másik vonalon Grácba vezetnek, 1860 utáni időszakra. Eddig még nem leltem olyan adatbázisra,  melyből bármilyen anyakönyvi adatot megtudhattam volna. Én vagyok tudatlan, vagy tényleg hiába próbálkozok?
Minden ötletet, segítséget köszönettel veszek!
Teréz