[Csaladtortenet 2] gépcsere

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Okt. 23., Cs, 12:02:46 CEST

Kedves Listatársak!

Kedden a jó öreg Windows XP-s gépem felmondta a szolgálatot. Szerdán
kénytelen voltam venni egy új gépet (Windows 8.1). Azóta adatmentéssel,
alkalmazások telepítésével és hasonlókkal vagyok elfoglalva. Ma reggeltől
már van levelező programom, az előbb állítottam be és  láttam, hogy többen
írtak nekem. Szíves türelmeteket kérem, pillanatnyilag nem tudok válaszolni
az üzenetekre: az új gép felszerelése, beállítása, az adatok átjátszása
elsőbbséget élvez. Ez nagyjából egy hétig tart. Azután minden üzenetre
válaszolok. Sürgős esetekben skype-on már elérhető vagyok.

Üdv,

Csaba