[Csaladtortenet 2] Kutatott neveim/helyeim (Papp Judit)

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2014. Okt. 24., P, 12:45:58 CEST

Kedves Listatársak!

Megpróbáltam röviden/tömören összefoglalni az általam kutatott családokat
és településeket. Mindenhová az adott ág legrégebbi általam ismert
házaspárját írtam, szép, ük és ük-ük szülőket. Remélem minél több
kutatótárssal tudok infókat cserélni! :)

KABA (ref.): Garnai - Dede, Sarkadi - Marton, Budai - Molnár

DERECSKE (ref.): Mészáros - Fekete, Mészáros - Szilágyi, Varga - Szegedi,
Szegedi - Sipos, Fekete - Szabó

(Léta)VÉRTES (ref.): Fekete - Nagy

GESZTERÉD (ref.): Csonka - Garbai
GESZTERÉD (róm.kat.): Barcsik/Bartsik, Vontzák/Vantzák

HAJDÚDOROG (gör.kat.): Lugosi - Lengyel

ÉRPATAK (Hugyaj) (gör.kat.): Fejes

ÚJFEHÉRTÓ (gör.kat.): Széki Pap(p) - Tarnóczki, Knap(p) - Kurcsik, T.
Szilágyi - Papp, Lázár - Mezei, Polivka (Pulinka) - Sturák

BALKÁNY és környéke (gör.kat.): Vas - Verdes

Nyíregyháza vagy Vencsellő vagy Szabolcs falu: Visnyovszki/Visnyócki
(róm.kat.)

Szép esőmentes hétvégét!
Jutka