[Csaladtortenet 2] pótlás

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2014. Okt. 27., H, 10:26:18 CET

Kedves Arnold,
köszönöm szépen a könyvről való értesítést, nem tudtam róla!
Időközben keresgéltem a neten, és láttam, hogy ez év elején ki lett a
könyvnek egy reprint-kiadása adva:

    http://infopoly.info/h-2014/2014/01/27/zsido-com-egymssal-szemben-avagy-a-magyar-hadviselt-zsidk-aranyalbuma/
    http://www.honvedelem.hu/film/magyar_hadviselt_zsidok_aranyalbuma

Üdvözlettel,