[Csaladtortenet 2] Régi képeslap-segítség

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Sze. 1., H, 13:59:58 CEST

Mivel a képeslap hátoldalán a PostCard szó látható, nem hiszem, hogy Magyar
területen készült volna, ennélfogva az autókat sem magyar gyártásúnak
tippelném...
Sokkal inkább disszidens család kirándul az új hazában - valószínű az
USA-ban.

(közben sikerrel jártam, s eredeti tippem bejött - a képeken 2 Ford T
modell látható. Az első keresés pár napja csak a csukott modellt dobta ki,
de most csak beírtam, autótípusokat meg 1920-at évnek - és a képek között
kiadta a Ford T modell Touring típust :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/1920_Ford_Model_T_Touring_7.jpg
szóval továbbra is USA  a helyszín, szerintem...)

Üdv
Krisztián

2014. szeptember 1. 13:28 "István (Stephan) de Rakovszky" írta, <