[Csaladtortenet 2] myheritage

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Sze. 1., H, 20:54:15 CEST

2014.09.01. 20:42 keltezéssel, Pócsi Zsolt írta:
> Azoktól szeretném kérdezni, akik már használták, vagy még mindig
> használják a myheritage programot: mit jelent, hogy Önnek történelmi
> record találata van?
Ennél a szolgáltatónál két kockázati tényező van. Egyrészt az adataid a
nyilvánosság elé kerülhetnek, ha nem vigyázol. Másrészt amatőrök által
feltöltött bizonytalan eredetű adatokat találhatsz. Félve mondom: a
saját magad által feltöltött adatot is megtalálhatod; amiben még magad
sem voltál biztos. És utána meg már biztosnak gondolod.

> Másik, hogy a rendszer kiírja: 3 adatbázisban 11 egyezés van. Ez a 3
> adatbázis megegyezik a 3 mormon magyarországi adatbázissal. Miért
> fizessek, ha hozzáférek ezekhetz az adatokhoz?
Nem egyforma a merítési forrás. Lehet például, hogy a történelmi
Magyarországról származó adatok fent vannak, holott "hivatalosan"
szlovák adatként kellene fent lenniük.
Így hát az egyikről a XVIII. századot tudom keresni, a másikról a XIX.
századot, a MACSE szerveréről meg a XX. századot.       Üdv, János